PERSONAL ADMINISTRATIU: 14
QUÈ FEM ?
Canalitzem totes les gestions i els tràmits d’atenció al ciutadà i fem tasques de suport a l’assistència sanitària.
El nostre principal objectiu és facilitar l’accés del ciutadà a tots els serveis que oferim i gestionar qualsevol tràmit o prestació derivat de l’assistència sanitària.
QUINS SERVEIS OFERIM A LA POBLACIÓ?
GESTIÓ DE LA DEMANDA AL NOSTRE EAP
- Programem les visites amb cita prèvia a qualsevol consulta o servei de l’ABS.
- Canalitzem les visites urgents o domiciliàries.
- Gestionem els tràmits administratius que no cal fer a la consulta (confirmació de baixa laboral, lliurament del pla de medicació, etc.).
DERIVACIÓ A ALTRES CENTRES
- Tramitem les primeres visites a l’assistència especialitzada hospitalària, derivades per l’EAP, per tal de continuar amb el procés assistencial.
- Gestionem proves complementàries de recolzament radiodiagnòstic (radiografies, ecografies,etc).
ACCÉS A L’ASSISTÈNCIA SANITÀRIA
- Tramitem l’accés a l’assistència sanitària i la petició de la targeta sanitària (TSI).
- Fem els tràmits d’elecció i canvi de professional sanitari (equip mèdic i d’infermeria).
- Atenem les persones desplaçades, d’altres comunitats o països.
GESTIÓ D’ALTRES PRESTACIONS SANITÀRIES
- Canvi de nivell de prestacions farmacèutiques
- Prestacions ortopèdiques
- Rescabalament de despeses
- Transport sanitari
RECEPCIÓ I TRAMITACIÓ DE RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS
COM S’ACCEDEIX ALS NOSTRES SERVEIS?
Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres:
- Personalment, a la Unitat d’Atenció a l’Usuari del CAP Dr. Sarró de Valls (planta baixa).
- Per telèfon, trucant al número 977 60 20 00.
Ma carte santé TSI à expiré je veux la renouveler
Il faut venir au cap Sarró Roset pour renouverler la carte santé TSI