Què és la eConsulta?

e consulta
L’eConsulta és una eina de consulta no presencial entre el ciutadà i professional de salut
(en un inici se centrarà en metge i infermera) que complementa l’atenció presencial.
Aquesta nova funcionalitat ofereix un nou canal de comunicació per resoldre necessitats
del ciutadà que no requereixin que professional i pacient comparteixin espai i temps.

És,per tant, una nova forma de comunicació entre ciutadà i professional, i que s’afegeix als canals de comunicació ja existents.
L’accés a eConsulta només es possible per mitjà de Cat@Salut La Meva Salut, fet que dóna la màxima seguretat i garantia de confidencialitat en la comunicació.
LAMEVASALUT
Amb l’eConsulta podeu:
• Enviar consultes en qualsevol moment del dia i des de qualsevol dispositiu.
S’admet en fitxers annexos. Abans d’enviar la consulta podeu comprovar si el
metge i/o infermera estan en període d’absència i, en cas afirmatiu, trobareu l’alternativa d’enviar la consulta a un altre professional del centre d’atenció
primària.
• Consultar el vostre historial de consultes fetes i accedir-hi en qualsevol moment.
Rebre notificacions per correu electrònic conforme el professional ha respost la
consulta i ja teniu la resposta disponible a La Meva Salut.
catsalutlamevasalutcentre79124600
El ciutadà pot fer les consultes en el moment que li sigui més adient i el professional li
respondrà en un termini màxim de 48 hores en dies laborables. D’aquesta manera, si
feu una consulta dissabte al matí, la resposta com a màxim la rebreu el dimarts de la setmana següent.
Cal tenir present que, en no ser un servei en línia, no està previst per a consultes urgents
o que requereixin d’una resposta immediata. Per aquest tipus de consultes es pot trucar al 061 CatSalut Respon o adreçar-se directament al CAP, a un Centre d’Urgències d’Atenció Primària (CUAP) o un servei d’urgències hospitalàries.
Aquí us donem uns consells de Com fer servir eConsulta:
– L’eConsulta no és un servei en línia, per tant, no és adequat per a problemes de salut
urgents.
– El professional us respondrà en un màxim de 48 hores laborables.
– Alguns exemples per a tractar en l’eConsulta:
o Seguiment de problemes de salut ja coneguts pel vostre professional.
o Dubtes sobre medicacions o problemes amb el pla de medicació.
o Resultats i comentaris de proves diagnòstiques: analítiques, proves de radiologia..
Penseu que per respondre l’eConsulta els professionals fan servir temps de treball, feu
-ne un ús responsable!
Per accedir a la Meva salut, pulseu aquí.
LMSACCES
Per més informació de la Meva salut podeu consultar aquí.
Per mes informació podeu consultar la Guia d’eConsulta per a la ciutadania.
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Consells, ICS, Noves tecnologies, Novetats, TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s